Delfiner

0kommentarer

Jag är så himla glad idag, lite sådär det-är-början-på-något-nytt-och-allt-är-möjligt. Enligt Frida och mig är en delfin en möjlighet, och Frida gav mig en tavla när jag fyllde arton, naturligtvis var motivet en drömvärld fylld med delfiner; hon målade av sommaren då vi blev bästisar.
Idag när Visseljohanna meddelade mig om att tevattnet var klart så kände jag mig särdeles sugen på honing, man får ju såna cravings ibland. Jag öppnade den delikata lilla burken och doften omfamnade hela köket, mitt pekfinger rörde sig av sig själv mot innehållet men hjärnan hindrade mig i sista sekunden från att göra mitt söta finger till en klubba, stora flickor använder stora skedar istället. Jag njöt och bestämde mig för att när den allra bästa delfinen dyker opp med min stuga, eller mitt slott, i något vinparadis så skall där också finnas bin som kan göra honing åt mig. Det är min drömvärld. Djur och fint, det är vad jag tycker om. Älskade möjlighetsdelfiner.♥
//Jk

Kommentera

Publiceras ej