Haze

2kommentarer

Tisdagen bio; Tinker, Tailor, Soldier, Spy ihop med mamma, sen en födelsedag, vilket för oss fram till en torsdag då jag gick som i ett töcken, lyckans dimmor. Hur få timmars sömn har jag egentligen lyckats sno åt mig? Dansföreställning klockan sju på Östgöta, ingen risk att somna... Haze. Jag höll på att dö. Bokstavligt talat. Jag höll andan hela första akten. Aldrig sett något dylikt. Grät i pausen, och andra akten behandlade mig som tur va något varsammare. De dansade synkroniserat till ljud som inte går att räkna till för fem öre, de revolutionerade i alla områden, det var: oförglömligt. Tvingade med Anna på My Week with Marilyn efter det. La mig sent även denna dag naturligtvis. Sova kan man göra när man är död.
//Jk

2 kommentarer

Anonym

23 Jan 2012 02:43

Ja, sova kan man göra när man är död.

Anonym

23 Jan 2012 02:44

Ja

Kommentera

Publiceras ej