Hello miss Sunshine

1kommentarer

Här sitter jag. Redo för en superkväll på Östgötateatern. Har just ätit kokt ägg med varm choklad. Känner mig på topp! Sov två timmar i natt typ. Snart kommer Anna, bästa finaste Anna. Vi skall skratta och efter föreställningen skall hon och jag ha pyjamasparty tillsammans, hon skall sova här till lördag. Fan va ballt!!!! (OK, hyperentusiastiska jag med fyra utropstecken!!!!) Mitt hår påminner lite om min Shakira, den colombianska barfotadansaren som är ihop med ett fotbollsproffs. Ja, så jäkla snygg är jag. Mm, stort huvud va. Hihi. Förresten. Dagen har varit kalasbäst! Och jag träffade Essa på spårisen. Inte varje dag man möter sin barndomsvän, så det tyckte jag var värt att skriva om i bloggen. Fina fina flickor. Och pojkar naturligtvis.
Sa jag att jag skulle äga scenen? Yeah yeah yeah, livet leker hörrni. :P pussen!!!!
//Jk

1 kommentarer

Anonym

12 Jan 2012 16:58

Vilken himla tur att de mindre bra dagarna oftast följs av tipp-toppendagar ;-)

KRAM från mig <3

Kommentera

Publiceras ej