Jag vill tacka livet som gett mig så mycket

0kommentarer

Det bästa med livet är att man växer. Att bli så gammal som arton är det finaste äventyret som livets smörgåsbord bjudit mig på, än så länge! Varje dag händer något oförutsägbart, det gör att livet blir charmigt och fullkomligt asspännande att leva. Tänka sig att bli bjuden på öl av främlingar, prata med irländska popduon Jedward i telefon, snusa för första gången (och faktiskt tycka om det hihi), prata med sin syster som bor i Kalmar, dricka vackra drinkar i sällskap med Siri och Nisse, festa på tre vänners 54-års fest med massa band och fint folk, att kunna göra precis vad som helst, och tillåta att vissa hemliga saker aldrig sägs sådär jättehögt så att någon okänd hör. Det är himmelskt att leva, och att bli gammal. Helst vill jag bli sådär gammal som mormor och morfar, men för att komma dit måste jag leva varje dag tills jag är minst 81, och ännu längre än så. :)
//Jk

Kommentera

Publiceras ej