Mitt sista inlägg som sjutton

3kommentarer

Jag kan knappt förstå att detta är min sista dag som sjutton år. Jag är aderton om femton minuter. Myndig, jiho! Jag får dricka öl i barer och köpa snus på ICA och köpa saker över internet helt själv. Sagolikt! Hehe. Jag har njutit av denna sista dag som liten jänta till fullo. Åh, på bästa vis åkte jag till min kusin som fått kattungar! Nog är väl det något av det bästa i hela vida världen? Fina, fina, underbara liv.

"Som ett nystan utan garn, som en leksak utan barn
Det skulle jag va utan dig, ingenting utan dig
Som ett ångtåg utan lok, som en bokstav utan bok
Det skulle jag va utan dig, ingenting utan dig
Som en tomte utan skägg, som en höna utan ägg
Det skulle jag va utan dig, ingenting utan dig
Utan varann skulle vi få fnatt, utan varann inte fatta ett skvatt,
inte hitta ett skratt
Det vet varenda katt, det vet varenda katt!"♥
//Jk

3 kommentarer

Anonym

18 Jan 2012 07:13

Förstår att du längtat särskilt mycket efter just möjligheten att köpa öl o snus... ;-)

Grattis på födelsedagen!

klarissimo

18 Jan 2012 15:39

Julia! Grattis! Bästa låten!

Julia

19 Jan 2012 14:43

Hej Anonym! Jo, det var med ett inslag av ironi jag skrev det där, för självklart är ju det viktigaste just nu att jag får rösta. Naturligtvis. Nästa val.. 2014? Det ser vi fram emot! Tack så mycket!



Klara: Utan varann skulle vi få fnatt! Du är så fin, vännen!

Kommentera

Publiceras ej