Bilder

2kommentarer

Här kommer lite bilder från senaste dagen, ehrm, veckan... veckorna. Förlåt för dålig uppdatering men nya blogg.se suger! Alla dessa bilder har setts genom mina fina glasögon. Fint va? Jomantackar, man har nog ett fint liv ändå.

Crisselicious har varit i byn och pussat på mig, spelat schack med Eve och badat och sånt där.

.

Bästa Fridus tog med mig på något synnerligen oväntat äventyr; Arvingarna på Kajkalaset i Fyrudden! Woop woop så sjukt kul det var!

 

Hade tråkigt medan mina fina spelade schack på Sparbankstorget.

På lördagen blev det lunchdate med alla mina fina dansare (med undantag för Klarissimo).

Vi var hundvakt. Jag höll den i kopplet. Jesus, va rädd jag var.

 

Crisse och jag var på restaurang och blev fin tavla bland andra fina tavlor på en vägg. Väldigt magisk spegel. Väldigt magiskt par.

Björnen kom och plockade opp mig på hojjen. Drog ett varv och jag höll på att bajsa i byxan av garv. En sån däringa vill jag ha!

Sjukt snygg och cool motorcykelbabe.

Jk gjorde blåbärscheescake på kvällskvisten igår kväll. Det var fasligt gott och delikat.

 

Kära Tomten, du vet att jag avskyr de däringa bestarna som kallas hundar, men den här... Det var kärlek vid första ögonkastet. Ge mig den, annars...! Åh. Den ser ut som min nalle.

//Jk

2 kommentarer

Jk

24 Jul 2012 15:07

Rättning: VÄGG ska det stå och inte väg......... Fuck blogg.se

Svar: Nu är det rättat :-)
Julia Teddy

EM

25 Jul 2012 08:55

Så där ja !
Det där med väg gör inget - det är ju varmt!
Kram/EM

Kommentera

Publiceras ej