Fredag, lördag, och idag (söndag)

0kommentarer

I fredags hade vi skrattävling (utan några regler, utan några vinnare eller förlorare, utan att ens någon visste om att det var tävling). Vi skrattade så mycket och jag har inte skrattat så mycket på hela sommaren. Jag och Cristian, Jeffrey och Foffe träffades runt elva, C och jag hängde först på en fest i Ljunga, bläää. Vi försvann ganska snabbt därifrån tillbaka till stan och träffade som sagt de assköna grabbsen, promenerade till någons lägenhet, vet inte vems? Hade så himla kul från klockan elva till klockan tre då vi gick hem och pratade i timmar. Somnade runt sex och sen vaknade Cristian och jag i min alldeles egna lägenhet och lyssnade på jazz innan vi åkte till Valdemarsvik och åt stuvade kantareller på macka i ugn och till efterrätt pannacotta med blåbär tillsammans med Eve. Sen hade vi skjuttävling med mammas luftpistol, naturligtvis slutade jag som segrare, med vänsterhanden dessutom! Eve blir lika glad som alltid av att förlora, haha. Somnade till en film och vaknade ensam i min säng och jag och päronen åkte till mormor och fikade. Sen åkte pappa och jag och plockade några liter blåbär. Sen kom Eve och vi åkte till Sandgärdet och simmade och lekte sommaräventyr. Nu kom Cristian för en stund sen och vi fortsätter väl på äventyret som är vårt liv.
Cristian och Jeffrey klockan tre på natten.
//Jk

Kommentera

Publiceras ej