Festfredag

1kommentarer

Alltså, det börjar bli pinsamt när jag vecka efter vecka glorifierar mina fredagar. Men vad gör man inte? Jag tänker ju inte ljuga och säga att den här dagen inte har varit sagolik, kalasbäst, festfrän och dansant. Det bra började igår, och har bara fortsatt sen dess och ökat i brahet-skalan. Dansklassen följde sina fötter (och hjärtan) som dansade  hem till mig i Stjärnan. Således sattes det igång ett stort tårtbakeri till vår fantastiska danslärare Pia, hon som jag nämnde i förra fredagsinlägget. Pia fyller nämligen år idag och tårtan bakades med kärlek. Massa kärlek i Stjärnan.

Hurra hurra hurra! (Jag gjorde ballerinan och innan någon klagar så vill jag i förväg ursäkta håravfallet haha, det var inte avsiktligt.) Så min dag har bestått av tårtätande, grillning av korv med klassen, tokslös av kärlek och dans från klockan typ nio till typ fyra. Bra, bättre BÄST!!!
//Jk

1 kommentarer

Fridafrej

16 Mar 2012 22:12

Jag vill dansa modern dans - NU! Vet inte om det passar att säga just här, men jag gör det ändå. Vill vara en dansös som full av energi sprider sina känslor vidare till omgivningen och får folk att häpna. Det rycker i min danskropp! När jag har slutat plugget kan du ju gissa vad jag ska göra!!! DanceBaby, Dance!

Kommentera

Publiceras ej