Bra start på en jättebra helg

3kommentarer

Här sitter jag i mitt alldeles egna vardagsrum iklädd min favoritklänning och värms av ljusen. Lyssnar på lite jazz och strosar runt med ett vinglas fyllt med flädersaft. Det är lojt och väldigt avslappnat. Snart kryper man väl i säng med boken. Inte behöver man göra mycket för att må bra, det kanske är själva motsatsen som man behöver ibland. Så ikväll tänker jag ha det skönt. Morgondagen blir fartfylld och intensiv med dansrepetitioner i Nybro hela dagen. Kalaskul och drömhelgen.
Vi ses!
P.S. Finn ett fel med bilden

3 kommentarer

Anonym

06 May 2012 22:29

Finns inte ett fel på den bilden! :-)

moster

07 May 2012 13:11

Det finns inget fel på bilden. Men du har nya glasögon på dej,ser jag. Fin,fin.Kram och ett TACK till dej o dina kompisar för en jättefin dans i Nybro.Vi var alla jätteglad att få vara med på genrepet.

Jk

07 May 2012 23:19

Haha tack. De får duga som stand-in till Harry Potter-brillorna ett tag i alla fall. :)

Kul att det var uppskattat! Då var det ömsesidigt, det var så himla kul att ni kom! Kram!!!

Kommentera

Publiceras ej