Skolan

0kommentarer

Det har gått trögt sedan terminstarten men nu vänder det! Med en månad kvar av tvåan har jag äntligen satt igång att plugga. Duktig flicka, skulle mamma sagt om vi bodde tillsammans. Filmanalys är gjord och nu återstår blott att läsa ut Le Petit Prince på originalspråk samt på engelska, och så plugga inför yogaprov och skriva en yogauppsats. Men allt det hinner jag inte ikväll så det får bli i helgen. Imorgon dansar jag flashmob på Cnema och sedan åker jag till Linköping för att sitta i publiken till en dansföreställning av Skånes danskompani! Livet rullar. Har jag sagt att jag tvättar och städar också? Så sjukt duktig och ordningsam man är alltså!!
Kompenserar det perfekta livet med att vara lite bad ass. Sno blommor ur rabatter är olaaagliiigt (men fint).
//Jk

Kommentera

Publiceras ej