Eremofobi

2kommentarer

Blir bara mer och mer besviken på livet ju längre jag lever. Antar att detta inte är min sport. Klantarselet klantar bara till saker och ting. Fast jag antar att det är den här årstiden också. Blir ju alltid lite mer depp under vintern och folk tar mer självmord. Men fattar bara inte när det gick fel från allra första början? Jag har ju fått den allra bästa uppväxten. Vill inte vara så odräglig. Förlåt peps. Ska gömma mig i skalet som värsta snigeln. För det är ju en sån jag är. Snigel. Jag gillar alla, ingen gillar mig. 
//Jk

2 kommentarer

moster

30 Nov 2012 09:33

Har förstått att ditt humör växlar från dag till dag, men så är livet. Och DU VET att ALLA älskar dig! Kram och ha det bra.

Else-Marie

02 Dec 2012 10:22

Hördu du,
många fler såna här perioder väntar dig säkert,
men "den glada lärkan" kommer igen och har nog redan kommit nu. Du vet väl oxå att alla kan inte älska alla !
Kram och glad advent.

Kommentera

Publiceras ej