Glad som en lärka

0kommentarer

Alltså, det finns inget som gör mig lyckligare än människor som är underbara. Har fikat hos fina fina colombianer idag. Det är faktiskt så himla magiskt svindlande att möta människor från andra länder. De får en att känna det som att man vore på en resa i ett annat land, och det finns inget jag älskar mer än att resa! Cristians släkt är så ofattbart fantastiska. Hans moster och kusin som vi har varit hos mest hela kvällen, har lärt sig svenska på 3 år. Det är sjukt. Som språkfantast blir jag överlycklig! Hoppas att jag är lika läraktig när jag besöker Frankrike eller Italien, eller låt oss säga Spanien... Det är så inspirerande och fascinerande. De är så himla glada och snygga, helt klart familjen med bästa generna. Oh mama! 
 
Och lyckan kommer bara stanna i min kropp i så många dagar så det knappt är sant. För imorgon skall jag till min älskade Hjärter-Dam och lösa korsord och spela 500. Älskar dig Mai! Och på fredag skall vi till The Queen of Clover, min irländska donna i Kalmar. Älskar dig sis! 
 
Sjukt mycket bra människor som finns. Får inte glömma det. Hjärta.
//Jk

Kommentera

Publiceras ej