I've had the time of my life

0kommentarer

Det var början på något bra, när Cristian svarade i mobilen och sjöng för Adam i onsdags. Det var Adams 20:e årsdag här på jorden så vi skulle fira den lilla pojkvaskern på Munken. Kom dit lite sent, de skulle stänga om en och en halvtimme. Men vi satt där och kände oss sorglösa. Tiden man spenderar med dessa tre män förvandlas alltid till ett äventyr (hur fånigt det än låter så måste jag ändå nedteckna det). De lever för stunden och är glada som lärkor, mina fina killar. Till slut blev vi så danssugna så vi gick till Hugos. På en onsdag.
 
Torsdagen gick obemärkt förbi. Schviss, så slog klockan tolv och det var helt enkelt fredag. Cristian och jag låg i sängen och ville somna till en film, ha lite fredagsmys. Det blev Guldkompassen. Så slog hjärtana våra biljoner av slag precis som alla era andras hjärtan gjorde och tiden gick så fort då också för jag antar att vi hade så himla kul, i alla fall mestadels av dagen. Så kom kvällen! Vilken innebar mer fest för folket och då var även andra inbjudna, såsom fina vänner från klassen bland annat. Jag körde på klackarna i taket för mitt huvud var lite dimmigt och jag blev yr av champagnen ganska så fort. Det blev emellertid ingen dans på borden för bordet var fullt av tårta så jag ställde mig i en soffa istället. Hade som sig bör, när man är med Jeff, Adam, Foffe och Cristian, kepa på mig och kände mig som en i gänget. Cool och snäll. När vi gick till Puls fick emellertid det guldlockiga hänga fritt och det var ganska bra det för på Puls spelades såklart Shakira och när man är Shakira kan man ju inte ha kepa. Det vet väl varenda bebis.
//Jk

Kommentera

Publiceras ej