Lördag

0kommentarer

Julmarken i Valdemarsvik besöktes av ett gäng dansanta jäntor i helgen. Hoppas ni noterade oss och köpte lite kakor och kaffe av oss. Kul och jobbigt var det. Vi arbeta bättre än myror.

Sen blev benen fulla av spring och äventyren började. Dansade in till stan där partylägenheten väntade. Perfekt tillhåll innan Pullan. Sen vet jag inte, väl på plats på Pullan fick jag sämsta kvällen på jag vet inte hur lång tid. Cristians tre musketörer var inte där och räddade mig när jag behövde. Fick panik och började bli jävligt förbannad. Jävligt jävla arg. Gick hem hand i hand med min person. Då lyste stjärnorna. Så tyckte även den drunkna mannen A som sedan även förgyllde hela vår natt när vi tillbringade den på Burger King. Blev så himla bra till slut så.
Love peace and understanding
//Jk

Kommentera

Publiceras ej