Saknad

1kommentarer

Älskar Stjärnan mer än något. Jag blir alltid så glad och lyrisk när jag kommit innanför dörren. Det är så hemtrevligt och mysigt här. Vill alltid bo såhär litet, några rum fulla med böcker och en gungstol. Det passar mig bättre än stora vita huset. Dock saknar jag mina fina något oerhört. Mamma, pappa, Eve. Mormorn. Frida. De saknas här i lägenheten. Bakade idag och då vill jag bara ha alla sådär nära så jag kan cykla förbi och lämna lite godsaker och prata en stund. Nu tar det minst en timme att ta sig hem. Saknar den där spontaniteten... Bara svänga förbi mormor på morgonkvisten på en överraskningsfrukost, kommer du ihåg det? :-) Så här kommer ett bra förslag till alla mina vänner och släktingar! Eftersom att jag bor i ett jättestor hus med många rum och våningar, vore det inte toppen om alla ni flyttade in i varsin lägenhet här bredvid mig? Ensamma skulle vi ju inte va. <3 saknar släkten.
//Jk

1 kommentarer

E

13 Nov 2012 22:50

Fixar du en lya till mig där så kommer jag! Helst en två å en maxhyra på 3200:- ;)

Kommentera

Publiceras ej