Svea-sol

1kommentarer

Vart är du? Jag skymtade dig mellan träden. Du varade knappt längre än en puss. Och så sprang jag vidare. Finns inget mellanläge från och med nu.
Ligger lealös under det rutiga täcket och ba drömmer om varmare tider. Och energi. Den som jag vet finns där när lagret av D-vitamin fylls på. Känner att friheten är minimal. Zoner förminskas i takt med kylan. Först förbjuds havet. Sen bergen. Sen allt som är utanför fyra väggar. Och till sist allt som är utanför täcket. Vad är jag för fejk-viking egentligen? Mitt hull borde värma gott nog. Åh. Ber till Gud om att låta det gå fort i alla fall. 
 
Missförstå mig inte. Älskar årstider och speciellt mysiga vintern som innebär jul, nyår och min födelsedag. Det enda jag inte gillar är att frysa. Vilket jag har utvecklat någon sorts talang för. 
//Tråkig tjej_94

1 kommentarer

Linn

15 Nov 2012 21:05

Julia!! Det lät så fint med zonerna, havet och bergen-meningarna. Skriv skriv!! Du kan! Puss bästa ❤

Kommentera

Publiceras ej