Äta kakan och ha den kvar

0kommentarer

Mycket funderingar under helgen. Om kärlek osv. Jag vill ibland dela på mig och vara två personer... Missar så mycket överallt. Ett exempel är när jag är i Valdemarsvik, och livet fortfarande pågår i Norrköping, och vice versa. Vill vara med hela tiden. Men man kan ju inte äta kakan och ha den kvar. Eller? Ibland kan man och ibland inte... 
I lördags hängde jag med gamligarna och åt god restaurangmat och drack öl. Igår gymmade jag en timme och träffade Frida på en promenad efteråt. Bästa Frida, hon är cool asså. Hänger med mat och är en fena på fisk och åker båt dagarna i ända. Lyxlivet. Sen pussade jag päron och drog in till Stjärnan. Idag har vi haft studiedag och jag har läst till ögonen gjort ont. Sen ville Casanova göra något åt min Subway-oskuld så då bjöd han mig på en helt sagolik macka, mysigt. Nu har vi lagat lax och potatismos och ska nog inte äta mer för idag. Imorgon är det en ny dag igen och den kan inte bli annat än fabulös. Det blir vad man gör det till. Kyss!
//Jk

Kommentera

Publiceras ej