En historisk dag

3kommentarer

Prinsessan har förlovat sig. Jag har käkat panpizza för första gången på tio år. Det snöar. Osv osv. Och hela dagen har leendet varit störst. Ler så stort så att tänderna fryser. Känner mig som kär på nytt. Jag är så euforisk och det är så påtagligt att jag ibland går i bitar bara därför. Borde börja packa väskan istället för att sitta här och blogga. Karln lagar lövbiff åt mig, jag är inte hungrig. Men han är lite söt när han står där och rör om i såsar och provsmakar riset så jag får väl offra mig trots bristande aptit. Magen är nervös och fjärilslik, drömde bland annat mardrömmar inatt igen, och kunde bara tänka på alla ord jag skulle använda i Rom och Venedig hihi. Piena di vita. Och snart lyfter vi. Jag som älskar att flyga. Kommer sakna alla er här hemma ♥
//Jk

3 kommentarer

FH

25 Oct 2012 20:35

Jag är inte alls avundsjuk... INTE ALLS.

EM

26 Oct 2012 08:48

Välkomna till Paris !!!
Ni har väl bl.a plåster med Er för det lär väl bli lite skoskav kan jag tro.
Hoppas Ni får några härliga dar tillsammans
Kram på Er alla tre

EM

26 Oct 2012 08:52

Hoppsan det här gick nog lite för fort, det är ju för allt i världen Rom som tar emot Er.

Kommentera

Publiceras ej