Fabulöst fint

1kommentarer

 
Åkte hem till Valdemarsvik och havet en stund idag, blott för att samla ny krafter inför veckan som kommer. Träffade bästa familjen Österholm och blev klippt av bästa frisören i landet. Kristina. Ser ni förjävliga ut i skallen så tveka inte att åka till Viken och bli klippta av magiska saxen hon håller i. Tack Stina. ♥ Sen satte jag mig i hamnen och tillät mig att andas in doften av saltet som kom med de härliga höstvindarna. Havet, hösten, hamnen, hår, hopp, härligt, huset, hemma. Och förlåt mormor och Frida som jag hade tänkt krama sönder idag. Det får bli någon annan gång.♥ Saknar er. 
 
 
Fick så fint och välbehövande sms från fadern idag. Bra människor omkring mig!!!
//Jk

1 kommentarer

Frida

09 Oct 2012 00:17

Tänkte på dig igår fina. Hade varit trevligt med en kram, men vi sparar den till en annan dag. Tänk vad den kramen kommer ge oss kraft! Vi behöver den snart. Gillar att hänga här o läsa om dina dagar :) Pussa löv <3

Kommentera

Publiceras ej