Femtio nyanser i Löven

0kommentarer

Hösten briljerar. Jag känner mig förväntansfull. Livet är här. Nu. Och det är inte ofta solen skiner så som den har gjort idag. Man får verkligen ta vara på detta. Ögonblicken. Äventyren. Kärleken. Bli fulladdad med energi så att man kan hämta böcker i ödemarken och känna övermod och bära dem på huvudet hela vägen utan att tappa en enda gång samtidigt som ens käraste busas och håller hand och distraherar en på alla vis. (Finaste huvudbonaden?) Och dansa utan plågor och flåsa när man gör piruetter utan att bli yr. Äta sommarens bär lagom varma med vit choklad och glass med killen som gör dig glad. Krama päron som man inte träffat på en vecka och inse hur mycket kärlek man ger och tar. När man har såna här fina dagar så måste man verkligen njuta och känna alla känslor så mycket som möjligt. Och det gör jag, jag är så lycklig så hjärtat värker av verksamhet. Nu ska jag sova gott och sött. Med kärlek
//Jk

Kommentera

Publiceras ej