I miei amici

1kommentarer

Det här är en bild på mina glada vänner i glada vänners sällskap. Vi är glada. Jag är glad. Jag är glad glad glad så så jätteeeeglad!

Idag var representanter från alla ungdomspartier i skolan och förde en debatt om diverse frågor. Magsnus Ek var där och pratade östgötska och stoppade in snusen i munnen stup i ett. Han har huvudet på skaft och säger bra saker. Jag diggar det här med politik alltså. Saknar att kvällsfilosofera och diskutera viktiga saker med mamma... Men annars är allt prima för denna ballerina. Jag är ju glad. Har jag sagt att jag är glad??? Har nyss möblerat om i min Stjärna och snart kommer pojkvännen och ser på film med mig. G-L-A-D. 

//Jk

1 kommentarer

E

12 Oct 2012 09:15

Starkt GILLA att du är glad! :D

Bildbevis på nya möbleringen är ett måste!!

Kommentera

Publiceras ej