Cärlek

1kommentarer

Igår fick jag träningsvärk i käken av Cristians kusin. Hon var sådär Cristiansk så man bara älskade att vara med henne. Vi tre spelade biljard och sen skulle vi dansa salsa på en latinoklubb så vi hade förfest hos mig med snygga killar (snyggast var mina besta bois Jeff och Crisselicious, besta). Var lycklig ganska mycket, hela tiden. Fick till och med prata med en äkta irländare under kvällen! Och blev bjuden på en massa drinkar av okända killar, som jag nekade naturligtvis, och blev tvingad att gå rakt framför Aina. :-) Haha! Kunde inte bli bättre! Nu hemma hos mademoiselle Klarissimo för att åka till Göteborg imorgon och dregla över böcker och snygga författare. Lever drömmen. Ciao
/Jk

1 kommentarer

E

01 Oct 2012 18:17

Oj vad har hänt här?! Jag som gilla andra utseendet ;) men detta blir nog bra när man har vant sig :) puss

Svar: Mamma leker... men det blev faktiskt bra när man vant sig. Pusskärlek
Julia Teddy

Kommentera

Publiceras ej