Historien bakom tröjan

2kommentarer

Sitter i Stjärnan (även kallad min lägenhet). Min tekokare kallar på mig. Värsta ljudet ungefär. Näst efter min fågel som sitter i blommorna och kvittrar när blommorna vill ha vatten. Alla dessa ljud... Tog just på mig min fränaste tröja så är ganska nöjd ändå. Tröjan som Eve fick när hon var fem typ, som jag övertog då min (som var exakt likadan fast i bebisstorlek) var för liten. Tröjan som hängt med mig hela mitt liv. Dö aldrig.

Något som gör mig minst lika konfunderad är hur jag kan köpa kläder på H&Ms barnavdelning. När ska jag bli vuxen egentligen?
//Jk

2 kommentarer

E

25 Sep 2012 19:08

När fina pippi-tröjan dör?? ;)

moster

27 Sep 2012 08:34

Ja, om Pippi-tröjan dör så får jag väl sticka en ny till dej.Det måste ha varit ett bra garn iallafall,näst intill outslitet. Kram

Kommentera

Publiceras ej