Lite tankar. Tom tank.

6kommentarer

Vet inte varför. Det bara kittlar i näsan. Klarar inte. Tydligen inte bra på något. Vad hände? Jag var ju en egen liten stjärna. Stjärnfall. Död. Mörker. Vill aldrig mer vara vuxen, för många negativa tankar. Det läskigaste var när jag var ensam på bron och vi nästan gjorde slut. Lever för farligt. Måste hitta något. Går runt i cirklar. Jag älskar dig. Säljs lägenheten dör jag också. Fast mamma har rätt. Den är inte positiv längre. Det var en kärleksfull plats. Sen försvann vännerna. Sen försvann kärleken. Sen försvann ljuset. Finns inget gott. I mig. Bara godiset som jag nyss åt. Jävla tjockis. Jag var nog lyckligare med anorexia, var jag inte? Jag vet ingenting längre. Jag vet bara att jag har ingenting att se fram emot. Just nu. Klockan är tolv. Och näsan kliar fast jag vill inte. När näsan kliar våldsamt kommer snart syndafloden. Fast inte idag. Regnet är slut jag tänker inte gråta idag, och då blir den här dagen unik för jag har gråtit alla andra dagar den här veckan. Känner inte igen mig själv. Vart är jag, förbannat bra på kurragömma. Det är en nackdel i den här frågan. 
Ja, jag tycker så jävla synd om mig själv så det är sjukt. Förlåt då. Sån jävla bebis jag är.

6 kommentarer

Concordia

08 Sep 2012 09:26

Vi ska ju iallafall till bokmässan, bästis ❤

tandtråd

08 Sep 2012 10:06

nu blev det ledsamt att hänga på din blogg, fina du. fjantig synthmusik brukar hjälpa mot en del. oh susie say whats on your mind we've got nowhere to run. och sånt. take care.

Joe

08 Sep 2012 10:42

Ja det var ju också en tanke och den med... se där kom ytterligare en och där en till och så en till, tar det aldrig slut, kan man ju tänka men det var ju bara en tanke som byts ut av en annan..

Mathilda

08 Sep 2012 22:54

Att vara ledsen är att vara svag, narcissistisk. Ge inte in för det, du som verkar ha så många bra egenskaper.

E

09 Sep 2012 12:22

E-M

10 Sep 2012 10:23

Jaa Du Jullan, sånt är livet men Du vet efter regn kommer massor med sol !

Kram

Kommentera

Publiceras ej