Love is all you need

0kommentarer

 Min position är liggandes med den andra koppen te ståendes bredvid mig. Känner mig förtjänt av lite slöhet idag, man har ändå åstadkommit en hel del. Bland annat fixat så att miljönämnden kommer till dansstudion (några sorts inspektörer skall undersöka smutsen i dansstudion - kanske finner orsaken till min konstanta sjukdomsnärvaro), skrivit alla rätt på ett italienskt glosprov med en dags träning samt tvättat en maskin tvätt. La nyss på luren i örat på mammut, att hon pratar i evigheter är okej, men inte samtidigt som hon kör hem från Västervik! Tänk på alla djuren du skulle kunna skada, ehehe. Snart kommer Cris hit och då ska vi kila ned till Poolstjärnan och bara gosa i poolen hela kvällen. Jag är så värd det. 
Kärlek till hela min familj, släkt, pojkvän och danslärare Pia. Hoppas vi ses snart.
//Jk
 

Kommentera

Publiceras ej