Mycket text men ganska vettig, relativt sett alltså

2kommentarer

Somnade nyss. Konstaterar återigen att det är för få timmar på natten. Det finns ju så mycket man vill ägna natten åt! Dansa, koreografera, lyssna på musik, se på teve, gosa, dricka varm choklad, läsa, hångla, stressplugga, och tusen andra saker som man kommer på när kreativiteten flöder som mest! Och allt detta under natten samtidigt som man måste få tid för lite sömn. C'est impossible, fast ordet i sig säger: I'm possible. ♥
 
Har tusen saker i luften, små drakar som lyfter när tiden är kommen, och det känns rätt bra när det är blåsigt runtomkring en. Men prio 1 är konsertbiljetter för jag ska till Valdemarsvik på onsdag eller torsdag och då tänkte jag sälja till de som vill ha (ni som inte vill ha säljer jag till också. Jag lovar!!!!!!). Och så måste jag dammsuga i Stjärnan, fast det kanske jag lämpar över på min andra hälft?:-) Är det inte jävligt smart att uttnyttja en sådan kraftkarl när man ändå har honom här? Jooo, tycker hans smarta lata tjej. Fniss. Sen måste jag köpa choklad idag. (Mamma, don't worry be happy, jag äter vanlig mat också, bulgur och gurka och ost till exempel, det är bara när jag har pms jag vill svulla, och då är det ok tycker jag, puss). 
 
Förresten, alla ni som gillar Eve sådär apmycket, om ni bara visste vad jag och min karla-karl skall göra på lördag skulle ni bli gröna av avund! Ett ord: Tvåochenhalvtimmesresa! Det är så det fräser om blodet när jag tänker på de tre musketörernas återförenande! Avis, right?!? Sa ju det.
Au revoir!
//Jk

2 kommentarer

E

18 Sep 2012 16:55

Längtar! å glöm inte att ta med en biljett till Kalmar oxå ;)

Österholm

18 Sep 2012 23:31

Och ta med en kram från oss också!! Kramiz

Kommentera

Publiceras ej