Skolslut

2kommentarer

Jag börjar helt ärligt tröttna lite på trean. Det känns liksom inte rätt på något sätt. Förut fanns dansen där som ett dragplåster, men nu är det säkert bajspartiklar i luften i dansstudion som gör att jag blir sjuk och ändå inte kan dansa. Hela vårterminen gick ju till spillo för att jag var sjuk fyra månader, har således inte kunnat dansa på ett halvår. Så dilemmat finns ju där hör ni, kan jag inte dansa finns ju ingen annan anledning att gå i den här klassen. Skulle nog behöva prata med någon om detta innan jag gör något överilat. Hjärnan är redan inställd på andra planer än att lida sig igenom ett år med bajs. 
//Jk

2 kommentarer

tandtråd

05 Sep 2012 14:34

hm.. så det svävar bajspartiklar i dansstudion. jag vet inte vad jag skulle ge för råd, har själv tänkt i de banorna. (men släppte de för att jag kom på vad jag ville sen). har du tänkt på vad du skulle göra i stället för att gå i skolan?

Svar: Fina Tilda, tack för att du bryr dig.Mm, det är inte lätt att ha valt fel linje. Skulle jag verkligen sluta så skulle jag förmodligen börja ströjobba på konstutställning och flytta utomlands och lära mig flytande språk. Fast jag ska nog inte sluta, för det känns som att jag flyr då, och det är bättre att ta itu med problemen här först istället.
Julia Teddy

G.

05 Sep 2012 22:20

Jag blir så ledsen när jag läser det här. Jag vill mest bara krama dig och säga att allt kommer bli bra, som jag tror och hoppas att det blir. Hatar sjukdom. Hoppas dock att du kan finna någon annan anledning att gå kvar. Sen vill jag vara självisk och säga att du får inte lämna, för jag skulle bli ledsen och jag skulle sakna dig.

Kommentera

Publiceras ej