Välgörenhetsföreställning!

2kommentarer

Idag har jag varit på audition och dansat, sen spatserade jag till skolan där jag mötte lilla Linn och så gick vi och fikade lite på Kuriosa. Det där måste vara en utav de härligaste brudarna jag känner. Linne-pinne. Ja, sen spolar vi framåt till kvällen. Hade Kenya-möte. Vill bara gå på gatan och ragga pengar (fast så långt går vi inte, eller? gatumusikanter nästa?). Har ju börjat panta burkar i alla fall, och söker alla stipendier som finns. Och har dansat lite överallt. Och nu i oktober kommer värsta bästa grejen komma, och de i min släkt och av mina vänner som inte kommer skall jag personligen dra dit! Välgörenhetskonsert i De Geergymnasiets nyrenoverade aula. 
 
Vi ska till Kenya i februari.
Hakuna matata
//Jk

2 kommentarer

moster

14 Sep 2012 12:55

Jag kommer gärna, om jag får skjuts.

Österholm

15 Sep 2012 22:25

Vi kommer <3 <3

Kommentera

Publiceras ej