Badass bitch

3kommentarer

Igår var det lördag vilket innebär att man är ledig. Så då fick jag mamma helt för mig själv. Vi bestämde oss för att gå ned en sväng på byn i det underbara vädret. Första besöket tog oss till biblioteket, andra stoppet gjordes på Lilla Blå där vi åt smörgåstårta till lunch. Det var så mysigt och tjusigt. Sen tog jag bussen till stan för att förbereda mig för en kalaskul kväll. Det var förfest i Stjärnan med drop dead gorgeous tjejer och sen blev det utgång som jag längtat efter så himla länge! Kände igen hälften av alla som var där kändes det som, annars gjorde jag mig nya bekantskaper och bjöds flitigt på drinkar. Allt var askul tills en halvtimme innan stängning då jag upptäcker att min mobil blivit stulen. Jag var på dansgolvet i tio min och under den tiden har någon snott den från min bakficka. Jag grät runt som en toka och visste inte alls hur jag skulle komma hem utan en telefon, och då är det inte roligt att bo ensam i staden. Lyckligtvis löste det sig ganska bra, som ni kan se på bilden under. 
Jag fick göra en polisanmälan på mobilen och sen sympati-skjutsade poliserna hem Alba och mig. Jag ångrar mig nu i efterhand att vi inte bad om att få åka med sirenerna på... Attans vad lätt det är att vara efterklok!
 
Tydligen var det ett antal personer som blivit bestulna på Iphones igår så det förklarar ju varför i sjuttsingen jag inte märkte när någon snodde mobilen ur fickan på mig, de var med andra ord inga amatörer som snattade. Så nu är jag mobillös ett tag framöver, och är det någon som spontant känner att men gud vad jag vill ge en iphone till denna stackars tös så är inte jag den som tackar nej.
Massa kärlek 
//Jk

3 kommentarer

Jk

07 Apr 2013 19:53

Död åt tjuvar!!!!

Anonym

07 Apr 2013 19:54

3 cyklar och en mobil. Norrköping ä'nte bra asså.

Anonym

08 Apr 2013 21:38

Kolla dina Facebook meddelanden.

Kommentera

Publiceras ej