Jag vet vad lycka är

2kommentarer

 
This is me being happy.
 
 
Med lite vilja så blev jag frisk. Man får helt enkelt inte känna efter så mycket. Så idag dansade jag cheer som faktiskt är så otroligt kul. Sen trotsade jag febern och satte mig på Brödernas uteservering med fina Tessa och rökte lite ciggisar och drack lite te med solen kittlandes i nacken. Det var så härligt så man nästan tappade både hakan och andan. Livet! Mår så himla bra. Har fjärilar i både håret och magen! Hehe, cheesy va. Pussar!
//Jk

2 kommentarer

moster

18 Apr 2013 10:46

Skönt att höra, att du mår bättre. Fortsätt med det!!Massa kramar till dej från mej. (så vacker du är)

Svar: Jag ska sannerligen göra mitt bästa! Tack! :) massa kramar till dig moster, fina
Julia Teddy

MORFAR

18 Apr 2013 19:48

Bra att du känner dig bättre!
KRAM
MORFAR o EM

Svar: Ja verkligen. Tack. Hoppas ni har det bra.
Julia Teddy

Kommentera

Publiceras ej