Love löv

0kommentarer

Idag dansade löven omkring mig, kärleken också. Vinden ven och solen sken, det har varit magiskt. Så med en härlig känsla i magen har jag gått omkring. Förut köpte jag en skateboard för två guldtior. Nu har jag Little Miss Trouble-trosor på mig och åker omkring på skateboarden mellan köket och hallen samtidigt som jag lyssnar på musik på högsta nivån. Jag tror ändå inte att grannarna stör sig på mig, vinden viner högre. Jag förstår inte vad den säger.
 
Snart ska jag lugna ned mig lite och sätta mig och skissa på en ballerina. Igår fick jag mina allra första beställning av världens finaste tjej, jag blev så himla glad. Det lär ju bli en sen natt idag också, är det som de säger att man måste få sin skönhetssömn så borde jag vara riktigt groteskt ful. Det är ju inte ofta jag kommer i säng innan klockan ett. Men jag tycker natten är mysig, och att sömn är slöseri med tid... Massa kramar
//Jk
 

Kommentera

Publiceras ej