My SUNday

1kommentarer

Käkade megagod frukost och blev stolt för att jag nästan fick i mig allt! Mammas bröd är nog världens godaste, English Breakfast tea väcker fina minnen, fruktsallad med favoritfrukten mango toppat med passionsfrukt gjorde min start på dagen FABULÖS. Åh!
 
Vi åkte till finaste mormorn och firade Ville. Självfallet var deras magiska trädgård beströdd med fjärilar, blev helt lycklig. Bullmormor ♥
 
Eftermiddagen tillbringade jag i min atelje och målade ballerinor. Älskar verkligen att göra klänningarna sådär levande med skuggor och ljus, tusen olika färger. Skulle kunna hålla på i evigheter, emellertid var jag tvungen att lämna penslarna i Viken när jag åkte till Norrköping, så nu får jag inte se dem på sisådär två veckor eftersom att det är musikal hela de här veckan. Ser inte fram emot det alls. Att vara inlåst på repetitioner när man ändå inte har någon roll, samtidigt som solen lyser utomhus... Smärtsamt asså. 
//Jk

1 kommentarer

E

23 Apr 2013 19:00

Åh vilken läcker frukost! När blir man bjuden på det? ;)

Svar: När du kommer hem?
Julia Teddy

Kommentera

Publiceras ej