Sånadära människor

0kommentarer

Mottog krya på dig-blommor från andra sidan jorden igår. Blev så himla glad så att febern ökade ytterligare! Att en människa skickar den största buketten blommor jag sett, med mina favoritblommor dessutom. Åh, så himla fint. 
Att kolla på dem är det enda jag orkar idag. Blommor. Jag blir så lycklig av villkorslös kärlek, sammförståndet utan prat. De gör min fula dag vacker. Att någon tänkte på mig, och det behövs inte en bukett för att säga det, ni vet... Det är väl det jag har lärt mig senaste månaden. Att det är det lilla i vardagen som betyder, att man kanske skickar ett sms till en vän, ger ett leende till någon på gatan eller lagar fin mat till någon som är hungrig... Det lilla och det stora, det finaste.
 
Thanks sir Olivi, armyamerikanen.
//Jk

Kommentera

Publiceras ej