Spindelväven som ibland fångar spyflugor i nätet

1kommentarer

När jorden snurrar på och det gör den ju, kanske man inte hinner reflektera över sin hälsa förrän man ligger där i sängen och knappt kan röra sig. Hälsan är det finaste vi kan få, men vi tar den för given trots att den är skör som spindelväv. 
Dagen har varit jättetråkig och jag har varit så trött som ni ser på bilden. Febern, huvudvärken och illamåendet har hindrat mig från att dansa, njuta av eftermiddagssolen och att vara ute och ha kul med vänner. Istället har jag tillbringat 3 timmar på akuten och blivit utskrattad och hånad av en läkare som jag sen visade att jag nog hade rätt över. Tyvärr. Han sa att det inte fanns risk för det jag misstänkte att jag hade... Tre timmar senare har jag överbevisat honom. Tyvärr, tyvärr finns det förhöjda värden för malaria. Smittan är inte stor eller utspridd tack vare att jag sökte hjälp i tid så det är förmodligen ingen fara! Men vilken tur i alla fall att jag kände de där små bakterierna i min mage som annars hade kunnat bräcka spindelnätet totalt... 
//Jk
 

1 kommentarer

MORFAR

16 Apr 2013 19:42

Krya på Dig du kom nog i tid så det ordnars sig.
KRAM
MORFAR - EM

Kommentera

Publiceras ej