You only live once

2kommentarer

Gick och spontanköpte en tatuering häromdagen. Det har jag ju velat sedan 12-års åldern men aldrig fått tillåtelse för mamma förrän jag fyllt 18 år. Det känns bra att ha en så förståndig mamma.
För en månad sen ungefär gjorde Casanova och jag slut. C och J. Det kändes ju inte bra såklart. Men sen insåg jag att det finns andra saker man måste fokusera på, och det är att fortsätta. My life, a heart without an end. När jag dör ska jag ha gjort avtryck, lämnat en del av hjärtat här på jorden för något jag verkligen brunnit för. Livet av mig ska aldrig ta slut. Jag vill och måste tänka på större saker, helheten, sammanhang, omgivningen. Jag kan inte vara självisk och lägga mig och dö när hjärtat brister. Hjärtat är inte fullkomligt. Hjärtat är inte helt. Det, hjärtat, är en ständig uppgift att fylla, så att det blir helt. Jag vill att hjärtat är mitt liv, att livet är mitt hjärta.  
Åh. Nu är det bara motorcykelkörkort som saknas. Biker babe me. 
//Jk

2 kommentarer

Anonym

10 Apr 2013 22:45

Passar dig så fint, Julia. Symboliken med ett öppet hjärta <3

Svar: <3
Julia Teddy

moster

11 Apr 2013 08:58

Jättefint!! Det är du.

Svar: Tack!
Julia Teddy

Kommentera

Publiceras ej