Bästa dagen

0kommentarer

Vaknade i gårdagens kläder, hade somnat i soffan och blev inburen till sängen. Jag älskar att bli buren. Vaknade, duschade och gick för att möta Eve. Före detta lärare frågade om jag ville vikariera i engelska och franska under hösten, lycka. Åt innan jag gick på arbetsintervju. Några byggarbetare sa 'Grrr' åt mig när jag struttade förbi i leopardbyxor och högklackat. Gick till C igen, tappade opp ett bad, ett glas whisky, lyssnade på jazz och kände mig som en kung kl fyra på dagen. Näst sista dagen på lovet. Fixade lite mer jobb och gick några ärenden. Två medelålders män sa att de fått personbevis och var singlar, random vardag. Sen satte vi oss vid strömmen vi två, drack läsk i burk, sen kom vackra Gulmira, glänste som en prinsessa. Vi tre gick och fikade i några timmar. C och Gulmira var fantastiska. Älskade Gulmira sprang till bussen, Jeffrey kom. Galna Jeff, Cristian och Julia. Vi tog på oss huvtröjor, åt klubba och cyklade runt som små fejk-ligister på spåren i finaste Nkpg. Åt pomme utomhus, fotade stjärnor, gick på tågräls, firade livet med thailändskt fyrverkeri och busade i park osv. Love. Hemma i hem nr tre nu.

Kommentera

Publiceras ej