Hit me, Mr!

1kommentarer

Gick runt på Östermalm med min gräddvita superljuvliga vattenbuffalo-väska med Mamma Mu när karma inträffar: en fågel bajsar på mitt hår. Började småle. Lite fågelbajs är precis vad man behöver för att få fötterna på jorden igen!

Åkte med tåget tidigt till hufvudstaden, checkade in på ABBA-utställningen som var superrolig och fikade typ varannan timme. Hamnade i världens finaste klädbutik och blev lite för sprallig, och otrevlig när mamma försökte lugna ned mig. Det var nog ungefär där jorden bestämde sig för att ge igen. Dock säger alltid Melisa att fågelbajs ger tur med sig, och kanske det, för fem minuter senare hittar jag ett par skor av mitt favoritmärke på rean! Det har kort och gott varit en överlag perfekt dag med mamma, så som det brukar va. Massa pussar!

1 kommentarer

Anonym

15 Aug 2013 22:04

Lunchen på "Happy" var great, liksom hela min dag igår. En semesterdag att minnas...

Kommentera

Publiceras ej