Ingen skulle sakna mig om jag dog nu

3kommentarer

3 kommentarer

Ingen

15 Aug 2013 20:24

Snälla rara fina...

jag

15 Aug 2013 23:29

jag skulle sakna dig. även om vi knappast känner varandra. jag skulle gärna känna dig bättre. allt jag tycker om dig är rakt igenom fantastisk. och tänk då på alla som har turen att känna dig på riktigt. många skulle sakna dig. mycket

Linnepinnesitterinne...?

17 Aug 2013 11:09

Älskade Julia, det skulle vara som ett svart hål, outhärdligt, för så många att du inte förstår. Inte minst för mig. Du är en underbart fantastisk person som man bara blir glad av att se! Jag kom faktiskt att tänka på det häromdagen, hur jag som liten sjua såg upp till niorna med skåpen bredvid. Och jag fick bilden av dig som både intelligent och härligt galen, vilken stämde, när jag lyckligt lottad fick börja lära känna dig!

Kramar till dig Julia, vi ses snart!

Kommentera

Publiceras ej