Let's laugh every day

1kommentarer

Gick på Norrköpings mest uttittade gata förut, varannan bil kör av vägen där för att huvudet vrids åt alla håll. Blev smygfotad imorse, det var faktiskt första gången. Det är så kul. Livet är kul. Råkade ju även hamna på ungefär världens bästa skola också, kul!!!! Med världens bästa klass och lärare, kul! Och jag gör inget särskilt, men de tycker om mig ändå. Idag var vi och badade, Jacintha från Kenya och jag var fullkomligt vilda i rutschkanan. Det var hennes första gång på ett badhus, massa har vi pratat om och det är så spännande att våra kulturer skiljer sig så otroligt. Klara och jag höll på att gå på vatten. Vågorna hamnade i Klaras mun. Lärare Annelie hoppade från hopptornen. Hedvig och jag satt på axlar och försökte brotta ned varandra. Jag hade balettlektion i vattnet och redan efter fyra dagar kände jag nästan hur jordgubbsjullan kom fram. Hon som är skojig och sprallig, som ständigt pratar och spelar teater. Jordgubbsjullan har vanligtvis bara föreställningar för sin familj, släkten, Gulmira och Cristian, men inte nu. Kul. Jag är så lycklig så jag spricker. Sa jag att vi åt glass och klappade kanin idag också? Tog pendeln hem, cykeln väntade på mig, luften var ljummen, sitter nu i Stjärnan och ska vattna granen innan jag ger mig i kast med något äventyr innan sömnen våldtar mig. Ser fram emot imorgon.

1 kommentarer

E

29 Aug 2013 23:12

Sötnöt ♥ hehe lite rädd för pollen lr? ;)

Kommentera

Publiceras ej