Livet puttar på i rätt väg

2kommentarer

Första dagen på nya skolan var faktiskt helt ok, jag lär stortrivas. Sen kom jag hem och mottog samtal från alla i familjen, plus ett samtal som meddelade att jag nu inte är arbetssökande längre. Jag har ett jobb, en skola, en ljus fuckin spännande och helvild framtid framför mig. Jag är nöjd. Efter alla goda nyheter sa jag hej då till Anna som flyttar till Kenya på torsdag. Hon är så fin. Sen träffade jag bästa Jeff, he's tha best, for real. Kom nyss hem från en fika med Tim och ska nu försöka göra av med all jävla kaffe-energi på att ringa Tessa, skriva brev, städa lägenheten, måla ballerinor samt kolla utställningslokaler och stretcha. Buzy buzy, but I love it baby. Det enda som saknas är en hund, några kramar och en fet jävla köttbit. Och mormor. Men varför klaga när man har allt?

2 kommentarer

Anonym

26 Aug 2013 21:49

Kram ♥

p. a. p.

26 Aug 2013 22:07

Efter regn kommer solsken.... P o k..

Kommentera

Publiceras ej