Lovely day

0kommentarer

Sökte äventyret idag, det på ett år, det organiserade. Kände mig stolt. Sen drog vi alla i Karlssonfamiljen till stan med Herr Nilsson. Avlade visit på Titanic-utställningen, kön på en timme förtog lite av det som var bra. Åt thai innan vi gick på The Heat på bio. Faktiskt väldigt över förväntan. Nu har mama bear och jag sett på rysliga Miss Marple och läst lite innan det är sängdags. De andra sömntutorna sover sedan länge. Och jag har väl influerats lite av dem, som går och lägger mig redan innan klockan slagit ett. Men då vaknar jag förhoppningsvis tidigt imorgon för att njuta av en lång härlig måndag, den 224e dagen på året, Klaras namnsdag. Så underbart allting är, trots att sommaren nästan är slut och hösten är på intågande.
Tack för en fin dag idag igen! Godnatt raringar!

Kommentera

Publiceras ej