Öde ö

0kommentarer

Är på en ö mitt ute i Östersjön. Vädret var inte perfekt idag, det blåste, så jag blev rastlös av att ha varit på samma ställe en hel vecka. Älskade Paradis. Hur tänker jag då? Det känns ju som att tiden stannar här, att hjärtat lugnar ned sig och jag blir botad och skulle kunna stanna här resten av livet. Men knappt efter en dag letar jag äventyr. Vi åkte båt runt omkring här. Jag beordrade kapten Emil att köra omkring oss lite för att glo på andra öar. Har aldrig gjort det förut. Så stort havet är! Det blev party i båten och snart var vi hemma i paradiset och busade igen. Åt god äppelpaj med baileys idag. Sen dagdrömde jag om att jag hade ett lasso och kunde fånga alla söta killar jag såg. Maja tyckte jag var smart och vi började träna på att kasta lasso. Nu är dagen slut, efter en till slut orastlös afton med underbar rosa himmel, kortspel, kramar, dans, korv och stjärnor. Jag älskar det här, och jag älskar världens bästa familj. Godnattpuss!!!

Kommentera

Publiceras ej