Stjärnan

1kommentarer

Nyduschad och överlycklig springer jag nu omkring i min lilla Stjärna. Vatten är det bästa jag vet, kan inte börja en dag utan att känna mig ren. Och det är alltid såhär på sensommaren man ångrar att man inte badade minst fem timmar per dag under sommaren... Ack, vad det är lätt att vara efterklok.

Skolan har börjat för de flesta, kylan är påtaglig, men löven har inte börjat falla ännu. Min skola börjar nästa vecka, och tills dess tänker jag bara slappa och äventyra så mycket som möjligt. Gårdagen var fab, chillade sönder (men fick ändå massa gjort) med Colombia och sen gjorde vi mat innan båda somnade i soffan. Idag har jag tänkt göra några ärenden på stan innan jag åker till Valdemarsvik. Imorgon blir det Västervik och på lördag Vadstena. Min mage pirrar redan inför lördag, jag är kluven. Å ena sidan har jag drömt om det hur länge som helst, men å andra sidan kommer jag ju bajsa på mig vilket skulle resultera i bajsregn. Helt serisöt, så jävla bajscoolt det kommer vara! Mycket kärlek och kramar!
//Jk

1 kommentarer

moster

20 Aug 2013 17:21

VA!!! Ska du göra DET (segla fritt i luften) på lördag! Det skulle jag-vi vilja se. Hör av dej i fall vi får följa med som åskådare. Kramis.

Kommentera

Publiceras ej