ingen inspiration

6kommentarer

känner mig så miserabel så jag bara vill spy. orkar inte med denna tomma, orkeslösa, känslokalla del av mig själv, som jag inte ens visste att jag hade. skulle vilja krypa ned i det svarta hålet där jag kan gråta mig ur allt, nu kommer inte ens tårar, bara illamående. är äcklad över de tankar jag har, över att jag aldrig är till nytta, bara i vägen, tar opp andras syre. vill kunna andas själv snart. vill inte irra omkring planlöst och undra vad meningen med livet är. kan inte räddas av andra, för folk är rädda för mig, de hör aldrig av sig. måste rädda mig själv, vilket jag ju varit förmögen till hitills. men snälla skriv en liten anonym kommentar till det här inlägget. om vad som helst. inga pretantioner, och inget smicker. bara skriv vad som helst så jag får något att läsa. ni är inte hundratals läsare, men ni är många, och jag skulle bli glad över er anstränging, ni är aldrig i vägen eller tar opp min tid, ni är till nytta, alltid. 

6 kommentarer

Anonym

17 Dec 2013 19:41

Älskade du ♥
Livet är upp och ner, lätt och tungt, roligt och tråkigt... Det du kan vara säker på är att det alltid kommer ljus efter mörker, även den här gången. Dyk ner i en bok. Eller en armhåla. Och vänta ut känslan. Du är älskad och saknad. Alltid. Kram ♥

E

17 Dec 2013 19:59

Be ready, om typ tre fyra dagar komme ja å då blire kramkalas ♥

Anonym

17 Dec 2013 20:12

Äsch, bra upplevelse att ha med sig när du släpar dig fram i fyrtiogradig värme bärandes på två tunga hinkar vatten... ;) Då irrar du inte och behöver inte fundera på nyttan. Enjoy.

Anonym

17 Dec 2013 21:32

Tänk om det jämnt vore solsken eller om det jämnt vore natt, han där uppe visste förmodligen varför det är regn solsken dag eller natt. Vi måste bara ta tillvara våra stunder, du är alltid älskad. Tänk på det du, pusskram..

En annan

19 Dec 2013 06:48

I natt drömde jag faktiskt att jag plockade jordgubbar. Soliga och saftiga! Men mitt i en gubbe bodde en mask som skrek till när jag skulle stoppa den i mun. Masken såg precis ut som Jimmie Åkesson och han skrek och förde ett väldigt liv.
Glups! sa det så var han uppäten.

Ibland är drömmar roliga, eller hur?

Ewa

19 Dec 2013 21:39

En annan - urk, kan man nånsin äta jordgubbar mer efter den synen? ;)

Kommentera

Publiceras ej