Not feeling okay today

0kommentarer

Aplånga naglar i rött, svart klänning, lockigt hår och rosa läppar. Tillsätt lite brudar, bärs och en hel champagneflaska så får ni en bra jävla afton. Låg och stretchade på asfalten på väg ned till spårisen, det är ju standard närapå. Att det spårar innan spårisen. Vi dissade Palace och drog till Hugo istället. Som tur var råkade kön vara lång så jag hann springa till busken  och kaskadspy tre gånger lite sådär spontant. Kände mig som mig själv igen efter det. Lol skön brud. Sen in och fylla på igen och dansa till klockan halv tre då Axel ringde och det var dags att springa hem. Jag bokstavligt talat sprang som en jävla älg genom hela stan. He's a lucky fello. Somnade med två snarkande grabbar och min lilla nalle jag fick av Axel i julklapp. 
Vaknade med blåslagna ben och brutala skador. Det ser värre ut än vad det var, jag menar, det gick ju ganska lugnt till igår. 
Much luv to ya'll. Keep smiling

Kommentera

Publiceras ej