Something I need

0kommentarer

Det har varit en grå dag. Vaknade av snark men ville ändå inte lämna sängen på långa vägar, lovar att dagen hade blivit bra om jag bara hade fått ligga kvar på hans axel. Åkte visserligen hem till vår lärare Annelie och dansade järnet och åt våfflor och det var nice så länge det varade, men annars har huvudet och kroppen varit avstängd hela dagen. Kände inte en enda känsla förutom illamående. Folk log mot mig men jag kände ingen glädje. Det var först för ett litet tag sen jag blev glad på riktigt, min babe fick bra besked!
 
Helgen var den bästa. Klockan midnatt i fredags bakade jag hjärtiga kakor till morfarn och Else-Marie. På lördagsmorgonen gick Alma luciatåg på Vammarskolans dag och jag träffade massa fina vänner. Lite vemodigt att inte få vara vikarie på så lång tid nu. Sen besöktes de gamla, de raraste, innan jag åkte till Söderköping och hade party med Gullet och blev bjudna på drinkar av ägaren. På kvällen satt jag i pojkvännens knä i månskenet och var lyckligast i världen. Vi åkte till Valdemarsvik igår, söndag, och åt gott, Axel blev medtvingad på Almas och Majas dansföreställning och aftonen blev också fin när Österholm sen kom hem till oss. Ganska tråkigt inlägg om en så fin helg, men har inte tid att skriva mer. Måste bli klar med några mail inför Afrika så jag kan få kramar sen. 

Kommentera

Publiceras ej