Ett bildbevis på att jag lever

1kommentarer

Okej. Det var inte meningen att bli ett blogginlägg med bara mig. Men det funkar inte att ladda opp bilder så bra, märkte jag. Hann bara vänta på att en bild skulle bli uppladdad och det var denna. Det här var anländningsdagen tror jag. Jet-lagad och glad på restaurang efter flygplansmat i ett dygn. Nu ska vi ut och äta på restaurang. Mer text och kanske en till bild kommer senare ikväll. Även denna dag har varit magisk. Mest mörk. Fast kanske kanske kanske att den blir ljus ändå... Vi kanske kan rädda fyra spädbarn från slummen... Återkommer efter lite mat i magen! Hakuna Matata!
//Jk
 

1 kommentarer

Anonym

09 Feb 2013 16:38

Mamma är så nöjd så med en bild på dig :-) Fantastisk resa ni är ute på, både yttre och inre kan jag tro...
Kramar till er alla

Kommentera

Publiceras ej