Bam

1kommentarer

Ligger i sängen och försöker planera min födelsedag. Jag älskar att fylla år! Skall självfallet starta dagen med en rejäl frukost. I form av champagne. Sen vill jag hinna med så himla mycket på så få timmar. Endast 24 timmar för att fira en 19-års dag. Say what?!?! Gud är så snål. Men det har jag ju konstaterat förut. Här nedan är också mitt senaste inköp. En vinröd kjol. Kostade 35kr. Fett värt. Nu har jag 20kr kvar att göra vad jag vill med fram till slutet av månaden. WOOPA. !?!??
Gud är snål.
Tydligen inte jag.
Hehe.

Men vänner!!! Förbered er på att ni kanske måste utlida lite kakfest i Stjärnan och förhoppningsvis lite dans på något ställe senare på kvällen. Jag måste bara fira dagen med er, så försök uthärda, raringar!
Sen får vi se vart dagen bär. Min fina man har ju bokat mig några timmar på dagen för en överraskning som jag bara är så nyfiken på! Älskar överraskningar!!!

Det kommer att bli en så fantastisk dag. Som vanligt. För är det något som Gud inte snålar med så är det bra dagar. Och hellre att jag är utfattig än olycklig. Amen.
//Jk

1 kommentarer

Morfar

12 Jan 2013 09:27

Hoppas Du firar på Fredag kväll i viken?
KRAM
MORFAR

Svar: Firar födelsedagen i stan med vännerna. På lördagen bjuds däremot fina släkten hem på fika eller någon lätt förtäring runt klockan två. :-) Kram på er, hälsa E-M
Julia Teddy

Kommentera

Publiceras ej