En raggande munk

1kommentarer

Förstår varför Cristian älskar mig. Jag är ju en så bra snäll människa. Har lagat raggmunk med fläsk och bacon till mat. Till kvällsmat blir det friterad banan med sirap och glass. Söndagsmiddagar är ju det man lever för. Känns som Jesus dansar i munnen på en. Åh. Här är paret som inte äter för att leva, vi lever för att äta. Bästa bästa bästa, att unna sig onyttigt gott flott ibland.

Knölen på armen är större men inte lika röd somigår. Är nog inte en livshotande tumör i alla fall. Sjuksköterskan sa att det var en vanlig reaktion på vaccin. Gift. Inte förundrar det mig att kroppen säger ifrån... Bättre med flott och fett, tycker jag. 

//Jk

1 kommentarer

moster

28 Jan 2013 17:38

Jag håller med dej, det är mycket bättre med raggmunk o fläsk än med en spruta. Hoppas att det känns bättre idag. Kram.

Svar: Åh finaste bästa mostern! Det känns mycket bättre idag :-)
Hoppas vi ses snart! Kramar!
Julia Teddy

Kommentera

Publiceras ej