Jag är en sann kramtjuv

2kommentarer

Haft en fabulös helg. Kirrade kramar igår. Tog en när gästerna kom och efter när jag öppnat presenten, alla hade paket till lilla mig och de var asbra. Folk känner mig så väl. Sen snodde jag en kram när alla skulle hem till sig igen. Fick väl sisådär minst en 60 kramar igår. Så jävla rik, glad och fylld till bredden med kramar. Sen fyllde pappa dem med tårta och mamma med paj, också till bredden. Fick så fina paket, här kommer några av dem; parfym, bakterier, blus, hjärt-ostbågar, tulpaner, Björn Borg-saker och mer hundralappar än jag har fingrar och tår.  De lär inte räcka lika länge som kramarna dock...

 

Imorgon är det kramens dag och då kommer jag väl också försöka roffa åt mig några. Kramar. Det är väl det bästa jag vet. Egentligen. Vågar dock bara sno från vissa, ibland är jag för blyg, och rädd för att bli påkommen. 

//Jk

2 kommentarer

E

21 Jan 2013 11:50

Härmed skickar jag en stor fet KRAM till dig min fina!

Svar: Jag skickar en ännu större och hårdare kram till dig min Stjärna. Älskar dig sis!
Julia Teddy

fh

21 Jan 2013 15:53

du är bästaste bästet och snyggaste snygget. är du

Svar: tack. ska du ha. coolaste coolet och snällaste snället. bäst. är du.
Julia Teddy

Kommentera

Publiceras ej